Datingsite Scams, Datingsites Oplichters (relatieplanet, lexa, etc)Pas op met valse profielen op datingsites!
De oplichters gaan steeds geraffineerder te werk. Ze sturen je een leuk berichtje, dat echt lijkt, maar dat eigenlijk heel algemeen is.
Zoiets als dit:
hoi
heb ook even naar jou profiel gekeken en wil ook wel met jou in contact komen, ben druk bezig in mijn nieuwe huisje dus ben niet veel op rp te vinden. Ben aan het verven.
Is altijd wel een klus maar goed heb een weekje vrij genomen.
Dus hoop dat ik het in een week ga redden of kom je mij helpen hihi.
Ben dus niet veel te vinden online maar wil graag wat met je praten je kan me hier contacten katefatels@gmail.com , en berichtje sturen of toevoegen dan voor de chat kunnen we kijken of de klik er is.
hoor je xxkate
Binnen no-time stuurt één zo'n profiel naar honderden mensen dit berichtje.. waarna de beheerders van de datingsite dit profiel verwijderen.
Maar dan hebben tientallen mensen al het emailadres ontvangen en die gaan dan toch een berichtje sturen.
Uiteindelijk krijg je dan een mailtje dat inspeelt op de actualiteit en er als volgt uit kan zien:
Dank je wel voor je berichtje heb je een beetje leuke koninginnedag
gehad? Ik wel hoor was er ook wel een beetje aan toe om te ontspannen.
Ben nu pas helemaal klaar met me huisje dus helemaal klaar om de zomer
in de gaan.
Gisteren miste ik het wel een arm om me heen. Een aantal vriendinnen
vertelde hoe leuk ze het wel niet hebben en dat het heerlijk is
in de zomer samen leuke dingen te doen buiten onze vriendinnenclub om.
En dan denk ik dat is het eigenlijk ook wel wat ik wil samen zijn
en samen leuke dingen doen, weten dat je na je werk naar huis komt en dat
je niet meer in je uppie op de bank hoeft te eten.
Maar dat je gezellig samen gaat koken en samen gaat eten. De dagen worden
weer gezellig langer met veel zon, dus het is heerlijk weer om naar het strand te gaan
en dan samen lekker hand in hand te lopen.
Een terrasje te pakken roseetje te drinken en voetje te vrijen dat is een van de dingen
die ik mis een knuffel een kus een lach maar ook samen gek doen.
Lekker elkaar uitdagen door te kietelen en te lachen daar hou ik ook wel van.
Dus daar moet je wel tegen kunnen ben geen eendagsvlieg dus ben niet op
zoek naar een nachtje fun dat is niet aan mij besteed.
Wil samen wat opbouwen en door dik en dun, dat is voor mij liefde.
Ik wil de vlinders weer in mn buik voelen weten dat er iemand is die
mij speciaal vindt en ik hem, ik ga ervoor en geloof nog in de prins op
het witte paard of tegenwoordig in zijn stalen ros hihi.
Ik ben even wat voorzichtiger geworden omdat ik vorige keer rare mailtjes en telefoontjes
kreeg dus heb ik nu een boxje genomen je kan me bereiken door een
sms naar WS KATE naar 4628 te sturen (1,50 p.o.b.*) dan krijg ik je berichtje gelijk
van je binnen en dan stuur ik je gelijk een smsje terug, zodat we elkaar wat beter
leren kennen en dan hoop ik op een leuk vervolg ergens wat gaan drinken om elkaar
nog beter te leren kennen of als je het aandurft samen een strandwandeling te maken
en samen een ijsje te delen, durf je wel toch
xxxkate
Vooral die SMS oproep is gevaarlijk! Voor je het weet, krijg je tientallen sms-jes á 1,50 !!
U bent gewaarschuwd!